7 gener 2015

50 Anys CB Torelló 1965 – 2015

Durant l’any 2015 se celebrarà el 50 aniversari del Club bàsquet Torelló.

Durant aquests 50 anys el club ha acollit moltíssimes persones, s’ha creat una comissió que estem treballant i col·laborant amb la junta actual per celebrar l’esdeveniment amb actes diversos i de tota mena. Hem coincidit en què ens agradaria molt que tothom qui, d’una manera o altra hagi estat vinculat al club durant aquests anys, pugui participar-hi. Per això el més important és fer-ne la màxima difusió possible, i la millor manera per aconseguir-ho és el boca a boca o, com en diem ara, el facebook a facebook. Ens agradaria que compartiu aquest missatge amb tots els vostres contactes i que facin el mateix.

Tothom que vulgui posar-se en contacte amb nosaltres, sigui per facilitar una adreça o un telèfon on el puguem tenir informat, o, encara millor, ens pugui prestar fotografies o documents o senzillament anècdotes… o participar més activament  col·laborant amb la comissió, se’ns pot adreçar al telèfon 938592989 o a l’adreça de correu 50anyscbtorello@gmail.com.

cropped-EscutCBTnegre-50-ANYS.jpg