22 juny 2016

Informació Final Campus

Benvolgudes Famílies,

El proper dilluns dia 27 de juny comencem el Campus/Casal d’eEstiu del Club Bàsquet Torelló.
Per aquest motiu us passarem la informació necessària:
1- Tots els participats del casal estaran Assegurats per una mútua que hem contractat específicament pel campus. Els vostres fills estaran assegurats en tot moment, des del inici del campus fins a la seva finalització incloent-hi tots els desplaçaments i activitats a la piscina com al pavelló.

2- L’inici del campus serà a les 9:00h al Pavelló Municipal de Torelló, C/Passatge dels Esports s/n. També us informem que han començat les obres de la sala polivalent a la zona esportiva i l’accés a la instal·lació es veurà afectat per les obre. Us adjuntem uns plànols informatius. Tots els responsables del grup seran a les 8:45h al pavelló per aquells que entreu a treballar a les 9:00h
3- La Recollida serà a les 13:00h a la Piscina Municipal si el temps ens respecta. Si no estem a la piscina per inclemències meteorològiques, estarem al pavelló municipal. Mateix lloc d’inici del casal.
4- El material que caldrà portar és:
   Samarreta, pantalons curts i bambes
   Tovallola, xancletes, crema solar, gorra
   Roba neta per després de la Piscina, Sabó per dutxa
   Ampolla Aigua i Esmorzar (fruita o bé entrepà)
5- Telèfons:
   Director: Jordi Sainz
   Ajudant Director: Silvia Cabello
   Responsable Grans (nascuts 2002-2004) Arnau Sabatés
   Responsable Mitjans (nascuts 2005-2007) Xavier Muñoz
   Responsable Petits  (nascuts 2008-2011) Manel Maqueda
   *Tots els responsables tindran 2 ajudants més en cada grup.
**NOTA: Els dies que farem les activitats amb anglès, seran dimarts i dijous. Us recordem que les activitats de bàsquet es faran per entrenadors i monitors titulats, així com les activitats amb anglès les faran professionals de l’acadèmia Williamson de Torelló.
VOLEM QUE TOTS ELS PARTICIPANTS AL CAMPUS/CASAL D’ESTIU DE BÀSQUET S’HO PASSIN BÉ I ES DIVERTEIXIN MOLT !!!! FINS DILLUNS.