22 juny 2016

Inici del Campus Estiu 27 de Juny del 2016

Benvolgudes Famílies,

El proper dilluns dia 27 de juny comencem el Campus/Casal d’eEstiu del Club Bàsquet Torelló.
Per aquest motiu us passarem la informació necessària:

1- Tots els participats del casal estaran Assegurats per una mútua que hem contractat específicament pel campus. Els vostres fills estaran assegurats en tot moment, des del inici del campus fins a la seva finalització incloent-hi tots els desplaçaments i activitats a la piscina com al pavelló.

2- L’inici del campus serà a les 9:00h al Pavelló Municipal de Torelló, C/Passatge dels Esports s/n. També us informem que han començat les obres de la sala polivalent a la zona esportiva i l’accés a la instal·lació es veurà afectat per les obre. Us adjuntem uns plànols informatius. Tots els responsables del grup seran a les 8:45h al pavelló per aquells que entreu a treballar a les 9:00h

3- La Recollida serà a les 13:00h a la Piscina Municipal si el temps ens respecta. Si no estem a la piscina per inclemències meteorològiques, estarem al pavelló municipal. Mateix lloc d’inici del casal.

4- El material que caldrà portar és:
Samarreta, pantalons curts i bambes
Tovallola, xancletes, crema solar, gorra
Roba neta per després de la Piscina, Sabó per dutxa
Ampolla Aigua i Esmorzar (fruita o bé entrepà)

5- Telèfons:
Director: Jordi Sainz
Ajudant Director: Silvia Cabello
Responsable Grans (nascuts 2002-2004) Arnau Sabatés
Responsable Mitjans (nascuts 2005-2007) Xavier Muñoz
Responsable Petits (nascuts 2008-2011) Manel Maqueda
*Tots els responsables tindran 2 ajudants més en cada grup.

**NOTA: Els dies que farem les activitats amb anglès, seran dimarts i dijous. Us recordem que les activitats de bàsquet es faran per entrenadors i monitors titulats, així com les activitats amb anglès les faran professionals de l’acadèmia Williamson de Torelló.

VOLEM QUE TOTS ELS PARTICIPANTS AL CAMPUS/CASAL D’ESTIU DE BÀSQUET S’HO PASSIN BÉ I ES DIVERTEIXIN MOLT !!!! FINS DILLUNS.